NE ŠE

by Vidimvas

Preden zberem dovolj energije za strukturirano premišljevanje o feminizmu, za na blog, moram najprej pisati o nečem drugem. O tem, kar se mi pač dogaja trenutno v življenju. In o tem, da prej 2 meseca nisem nič napisala in o tem, da zdaj zadeve – besede – kar bruhajo iz mene. O tem, da premišljujem o vsem in se moje življenje tako spreminja, da težko diham in da se mi vrti.

Ah. Kaj? Je bila v zadnjih dnevih res moja nabolj priljubljena beseda. Ker … kaj? Čeprav tudi ne, ker … ampak vseeno, kaj?

Writers block. Sem imela očitno, sem zaznala, da ne morem, ker ne vidim… sebe ali drugih. Hmmm … *stroky beard movements* Le kaj bi imela čarovnica za povedati?

I think. I think about everything. Več stvari me straši, nekaj me jih prav duši, nekaj stvari me navdušuje, pa potem zopet straši. Saj veste za tiste moje slavne mood swings… they are now much worse. In res včasih prav težko diham in potem moram globko vzdihniti. In potem že spet premišljujem. In na vsake toliko časa je res normalno, potem pa se spet spomnim in je spet dokaj nenormalno.

IN OMGF TV IN INTERNET MI RANDOMLY SPOROČATA, DA VESTA, KAJ SE DOGAJA V MOJEM ŽIVLJENJU?!?!?!!?!