REPEAT HIGH VOLTAGE

by Vidimvas

OK. Moj lajf je zdaj relativno nazaj na tirnicah in si lahko privoščim urnik. Urnik pisanja in urnik bloga. In od danes naprej bo to dvakratnateden-ski blog, ergo enkrat v sredo in enkrat v nedeljo. Enkrat bo feminističen, drugič random. In da boste vsi vedeli, se bo veselo objavljal na vseh socialnih omrežjih.

In začeli bomo z mojima priljubljenima besedama, repeat in high voltage. Tisti trije redni bralci veste, da imam težave z nihanjem razpoloženja. Fejst. To pomeni, da sem iz ene minute na drugo res navdušena in potem res ne. Edina stvar, ki me drži pri enem in istem razpoloženju, je high voltage on repeat. And by that I mean, songs on repeat. In ko rečem repeat, mislim repeat for days or even months. Primer. Zadnje čase NONSTOP poslušam tri komade:

RATM, Renegades of funk

Dead Sara, Wheaterman in Test on my patience

Kaiser Chiefs, You want history

NONSTOP pomeni, da imam na svoji I-stvari narejeno playlisto teh štirih komadov. To so vse komadi, ki so high voltage. Sem pa imela recimo obdobje, ko sem ŠEST MESECEV poslušala samo SOAD. Zadnje par tednov se mi dogaja, da želim biti komad. Res, želim biti komad. Tisti del komada, ki ga slišim samo jaz in ki me lahko ohranja pri enem pozitivnem outlooku na vse stvari. High voltage je nabližji opis komadov, ki me poganjajo, vse ostalo je bullshit.

Mislim, saj bi lahko meditirala, delala avtogene treninge ali pa se dejansko sprijaznila s tem, da se mi včasih zjutraj še vstati ne da in da se sama sebi zdim največji luzer, but it is just so more fun, if you listen to good music and you feel like the fucking queen with an awesome explosion in the background.

I love music so much and my music is rock’n’roll. Ne vem, kako naj vam povem, kako globoko čutim s tem delom glasbenega sveta. Lahko si preberete cel moj blog s tagom Rokenrol, pa vam bo mogoče malo bolj jasno, ampak najbrž niti ne. God, I want to be a roadie. Ali pa neka rokenrol novinarka/blogerka/reporterka. Edini problem je, da fucking ne znam ničesar pametnega napisati in povedati o komadih. Ker se mi zdi absolutno neumno in nemogoče PISATI o tem, how a song makes me feel. It makes me feel alive and free and me. And I can’t put that in writing.