WHY DOES IT HURT …

by Vidimvas

… beneath the rib cage, where you breath? Always there, just throbbing and aching.

Danes sem randomly odprla dve knjigi in v obeh je bila bolečina ob zlomljenem srcu opisana tam spodaj. Ne pa pri srcu … pri pljučih, pri preponi, tam kjer se diha, tam kjer je življenje. Danes sem prišla do pomembnega spoznanja. Da ne boli nič manj kot prvi dan, sam dalj časa rabi, da pride na površje. Ker se je naredila že ena taka brazgotina. Sestavljena iz feminizma, dobrih, odličnih, najboljših prijateljic, samozavesti, sonca, teka in dobrega rokenrola. Danes sem tudi ugotovila, da sovražim svoje možgane. Ker me jebejo v glavo, whilst being in my head. Najprej mi servirajo spomine, da lahko že spet malo krvavim, potem pa začnejo sanjariti. O enem tipu, o tistem tipu, o katerem koli tipu, ki bo kot rokenrol. Ki bo kot Smooth Sailing in ki bo kot Babe I’m gonna leave you. In potem mi servira spomine na najboljšega prijatelja in potem sanje o tem, kako bo nekdo drug moj najboljši prijatelj. Heartbreak is a fucked up thing.

Hotela sem pisati sicer o ženskem šovinizmu… pa nimam še veliko za napisati, moram prej iti še na kako kavico. Ker, kako ste lahko ženske šovnistke?!? A sploh veste, kaj delate? Ne, pa saj vam bom povedala, samo prej moram malo premisliti.

And now I feel better. I acctually feel better. How weird and wonderfull is that. Hočem vam dati slikico, kot včasih na začetku … pa ne vem točno, katera slika bi semle najbolj sedla. Google mi je pomagal … dala vam bom spot s slikico mojega tattoja, ki se bo narisal na moji koži začetek jeseni. Please enjoy the wonderfull short movie from the lovely Queens of the Stone Age … like Clockwork in zraven tole:

my god is the sun