THE POWER OF…

by Vidimvas

… good friends, alcoholic beverages and good gulity pleasure songs make me a happy Saturday morning girl.

Resno bi potrebovala že vgrajeno v možgane iStvar ali kaj podobnega, ker za svoje življenje potrebujem sound track. Kako bi lahko dosegla, da bi brez hudih poškodb ušes VEDNO poslušala glasZbo?!? Come on future, arrive already!!!!! Mislim, saj ne da za lastno srečo potrebujem eksterne vzgibe in je nisem zmožna najti interno, ampak … it’s just way cooler with a sound track.

Danes sem imela en tak “I am broken momen”, ker sem nadaljevala z urnikom, kot ga imam med tednom. To pomeni, da sem šla spat okoli 2h in se potem SAMA OD SEBE zbudila okoli 8h, se prisilila, da spim še eno uro, KER JE VIKEND in potem ob 09:30 že težila prijateljicam, da sem sama doma in rabim zabavo.

Zadnje čase se nam v družbi pletejo misli o ženskem šovinizmu in o čustveni zrelosti. O ženskem šovinizmu si še nisem čisto na jasnem, tako da pošiljajte mi linke na to temo, o čustveni zrelosti pa. Nekje v zadnjih desetih letih sem ponevedoma kar precej odrasla. Mislim, I pay rent, I pay utilities, I do job and taxes. I also got my heart broken. In lahko bi bila res prasica, skoraj pripada mi, da bi bila prasica. Pa nekako res nisem. It fucking hurts and sometimes everything is shit and I feel depressed. Se pa tudi zavedam, da sta v paru vedno dva in redko je kriv samo en. In se zavedam, da če te nekdo ne ljubi več, je zadeva končana. In se zavedam, da še niti približno nisem out of the woods. Da me čaka še en čustveni nož v hrbet. Pa kljub temu ne sovražim nikogar, srečna in vesela sem za ljudi, ki so srečno zaljubljeni in še vedno verjamem v to, da bom tudi jaz enkrat že spet tam. Da bom imela najboljšega prijatelja že spet.

Čustvena zrelost dejansko že spet pomeni samo to, da nimaš glave do vratu v riti in da se obnašaš kot človek. V bistvu je tako tudi z ženskim feminizmom. Ne imejte glave v riti in se obnašajte kot ljudje ena do druge. “Glava v riti” je sindrom moderne družbe, ker je odgovor za vsak problem. Kadarkoli pridete do problema ali kompleksa, se vprašajte, kje imate glavo. Is it in your ass?