TRAMPLED UNDERFOOT

by Vidimvas

~ Kdorkoli ve brez Googla, od kje je naslov povsta, je car. And should take me out for coffee, as I now avaliable. ~

Včasih spišem povst, pa ga ne objavim. Ne objavim ga zato, ker mi neka intuicija (wink) pravi, da naj še malo počakam. In potem še malo počakam. In se izkaže, da ima moja ženska intuicija (wink wink) prav. Ker sem tale povst o ljubezni začela pisati pred ca. enim tednom, ko sem gledala en res fleten romantičen film in premišljevala o ljubezni. In vmes sem potem šla na HisterIa festival.

Zdaj se mi zdi, da ima pod vtisom preteklega tedna, my recent aptitude for sucky love movies in vpilva hipijevsko-materničnega-čajevskega-morskega-folklornega festivala, ta povst več smisla… vsaj zame. Najbrž je za vas pač neko random bluzenje o relativno nepovezanih stvareh, but … it’s my blog, so … you know … whatever.

Glede na to, da mam zlomljeno srce, moram na vsake toliko časa preveriti, ali je še deluje. It does, trust me, no worries there. Prišla sem do sklepa, da vedno nekoga ljubim. Po vsej verjetnosti več oseb naenkrat in nekatere tega sploh ne vedo, nekatere sumijo, nekatere nočejo več. Že od nekdaj, se mi zdi … I fall in and out of love all the time. To mi je potrdil tudi moj tviter horoskop, ko je včeraj tvitnil, da strelke vedno verjamo v ljubezen, smo polne nje. I do … verjamem v ljubezen, I love it and I want it.

In trenutno? Trenutno sem zaljubljena vsaj v ene tri ljudi. Med njimi so random strangers, good friends and people I barely know.

smell of hay and sea

A veste, kako diši seno, sije sonce in se na koži suši sol? Kako piha veter na travniku, valovi morje in ponoči gori in prasketa ogenj? Ko cel dan ležiš pod drevesom in bereš, piješ čaj in poslušaš, kako hipiji nabijajo o “živimo tu in zdaj” ter “o teh energijah”? Pa se ne ustavijo in pogledajo naokoli in naredijo tega, o čemer govorijo? Potem se prevališ na obalo in si slana… in premišljuješ o ljubezni in ljudeh, ki so v tvojem življenju. Za trenutek se potem zdi, da je vse popolnoma v redu. In veste kaj? Dejansko je vse popolnoma v redu.

tea at night