HUH?

by Vidimvas

~ There I go again, explainig myself on the internet. OK, navodila. Jaz sem iskrena in sarkastična. In rada pretiravam in rada banaliziram. In rada posplošujem, zavoljo vasjebanjavglavo.~

Po festivalskem sproščanju, pekoči nogi, tekom v dvoje in popravki, sem prišla do določenih odkritji. V bistvu ne odkritij, ampak revelations oz.po pravici povedano, končno lahko premišljujem o določenih stvareh. Po letih in letih in letih odločitvah, da o teh stvareh ne bom premišljevala. Morebiti je pa sedaj primeren čas za glasZbeni vložek benda, ki še kako FUCKING obstaja:

Okej, I cannot REALLY tell you, lahko pa vam mistično namigujem in sem tečno vague. That is what I will do.

In matters of love, smo prepričani, da nas vodi srce, čustva pač. Pa ni tako, ker nas vodi glava. Srce je sicer zraven, ampak vodi nas večinoma glava. Zaljubiš se emocionalno, v zvezo greš racionalno. Glede na to, da sem vam rekla, da vedno nekoga ljubim in sem vedno v nekoga zaljubljena (zdajle, recimo, v nobenega), obstaja možnost sledečega. Moj racio se odloči za nek emocio, medtem ko ostali emocii (Sorry ZMJK, I am sure I butchered some Latin or Greek here!) veselo emocirajo naprej, ker pač to počnejo. In kaj se zgodi, ko nekaj razpade in se en emocij odstrani, imam jih pa še kar nekaj? I go slightly insane, kot lahko izpriča Sanctuary.

In pridem v huh?-situacijo. Huh? What the FUCK is FUCKING going on? Huh? Morebiti je zdaj čas za drugi glasZbeni vložek benda, ki ga posluša očitno tudi donatelaversače (according to Twitter), kar pomeni, da kmalu ne bo več hipsterski:

Huh? Nič jasno. Ker potem lazim naokoli s črevi za sabo, ker mam še kar zlomljeno srce, but also in a constant state ob being sligtly in love. Kar je fucking huh? Huh? Wa …? Huh?

Whatever.

Čisto nepovezano in mimo teme. Pojdite in poslušajte kaj BBC radio.

To summarise: I’m in love, I’m in love. No, I’m not. Oh my god, I’m a liar, I can taste it.