REALISTIČNA OPTIMISTKA ALI REALISTIČNA PESIMISTKA?

by Vidimvas

Seveda ena kratka kavica po več tednih zame ne more normalno potekati, ker moram potem več ur in dni premišljevati o eni čisto majhni stvarci, o kateri sva s Christoossom govorila vsega skupaj najbrž tri minute. Yet, it stayed in my brain and is now gnawing on me.

Torej, kaj sem bolj: realistična optimistka ali realistična pesmistka? Dolgo sem bila prepričana, da sem bolj relatistična pesimistka, ker sem dejansko vedno bila prepričana, da so ljudje na splošno slabi in da je bolj realno pričakovati, da te zjebejo, kot pa karkoli drugega. Ker, dajmo si priznati, ljudje smo kar precej sebični in radi se štihamo izza hrbta. Nekako sem bila (in do neke mere sem še vedno) leva fašistka, ker sovražim ljudi in se mi zdijo blazni kreteni, jim pa tudi želim, da bi imeli vse svoboščine in pravice in vse ostalo. In potem večni pesimist Christooss pride do smešne ugotovitve, da je morebiti tudi sam postal realistični optimist and it got me thinking. Ker, po vsem tem sranju, ki se mi je zgodilo pred kratkim – the heartbreak, the stabbing from behind etc. – sem presenetljivo ven prišla veliko bolj pozitivna, kot bi si človek mislil. Mislim, če si preberete vse moje zapise o tem dogajanju, boste ugotovili, da je sicer situacija res fucked up in boleča in what not, ampak da sem mogoče bolj kot kadarkoli prej prepričana v to, da bo vse dobro in da je dejansko vse dobro. It seems I have become somewhat of an optimist. Kako se je to zgodilo in zakaj?

Gelde na sranje skozi katerega brodim in da se mi čreva vlečejo skozi ta drek, bi človek pričakoval zagrenjenost, weltschmerz, jezo, depresijo, mogoče čisto malo samopomilovanja in wallowing in selfpity. I have done all that in od časa do časa to tudi še počnem. Sem pa tudi prav srečna, čisto zares, prav srečna. In optimistično-realistična. I mean, vem, da me bodo ljudje še naprej veselo štihali od ozadi in da so povečini res prasci in prasice, but … and there always seems to be a but … But, vem, da bo vse popolnoma v redu. Good things will happen to me … nekatere se mi že dogajajo.

Tako da. Ja, pojdite in bodite previdno optimistično-realistični … people just might surprise you.