JESEN, MOTHERFUCKERS, JESEN!

by Vidimvas

Če me je pomlad 2013 res zjebala, imam high hopes za jesen/zimo 2013. Mislim, slabše od pomladi skoraj ne more biti. *She said, and then fall will surely bite her in the ass.*

Pa da začnem pri poletju, ki je bil poln 35 in več stopinjskih dni, pokvarjenih avtomobiliov, čustvenih meltdownov in dolgih e-mailov, dobrih in dolgih kavic, Berlina, sushija in gina z malo tonika, nato gina s skoraj nič tonika in ležanje na tleh v kopalnici. Nadaljeval se je z 38 in več stopinjskimi dnevi, nastopanjem in velikim pričakovanjem jeseni.

God, I love me some fall. Ko je potrebno prvič dati ovornk štumfe gor, pa pleteni pulover, ker te zebe, ne zato ker je fešn stejtment. Ko greš na čaj, ne zato, ker nočeš že šeste kave ta dan, ampak zato, ker te zebe. In rata MRAZ, hladno … lahko se giblješ, ne da bi skoz švical. No, in to jesen/zimo, mislim, da se bom imela fucking awesome.

dark_foggy_forest

Najprej se grem gledat v kino, ker sem bila statistka pri filmu Čefurji raus! … potem gremo še malo na morje. Naj omenim, da se po poletni pavzi vrnejo vse moje priljubljene nadaljevanke. Oktobra pride Dylan FUCKING Moran v Ljubljano. Moj standup bucket list se občutno krajša.

Then Sanctuary will take me to London, baby. Nazaj bom ravno pravi čas za 50. obletnico Dr. Whoja in če bom imela res srečo bo že novembra Sherlock nazaj, drugače pa pač decembra. Ampak to itak ne bo toliko važno, ker se mi obeta repriza QOTSA koncerta v Minkenu. Decembra bo pa itak en sam žur, ker pride The Hobbit: The Desolation of Smaug. Plus moj rojstni dan. Plus, ma da mi karma povrne mojo emocionalno fucking zrelost in odrastlost, ki jo izkazujem že od spomladi. (I just want a small nod, I would be fine with a nod or wink, karma. You can do that, right?). Plus zagotovljen živelj v obliki fine službe v nedogled. Plus new tattoo, new earings and pirsings, plus new glasses, plus new phone.

Mislim, da se bom kar regenerirala … tam nekje skupaj z Doktorjem. In Douglasom Adamsom, od katerega vam puščam dve misli:

marvinadams