KAJ HOČEM?

by Vidimvas

Preden pozabim, kot se mi to velikokrat zgodi, ko nekaj spoznam in se mi potem zasidra v podzavest, pa potem ne morem več ubesediti, ker tako ponotranjim, da ni več pravih besed … kaj hočem? Ne v življenju, ne v službi, ne v družbi, ampak kaj hočem od tebe. Kaj hočem?

Tebe, samo tebe. Nič drugega, kot samo tebe. Brez zadržkov in pretvarjanj in brez bullshita. Samo tebe in tvojo resnico. Tebe in tvojo resnico, da mi jo daš, kot jo vidiš ti. Da si me zapomniš in da mi zaupaš. Da si z mano in da me poznaš. Da mi poveš in da te poslušam.

Tebe hočem, z vsem tvojim sranjem, z vsem tvojim veseljem in z vso tvojo žalostjo in da, tudi z vsemi brazgotinami in bolečinami. Tebe hočem. Da, ko te pogledat, vidim, da me vidiš. Da se res vidiva, tudi brez besed. Tebe hočem in tvoj dotik, ob katerem se mi naježi koža.

Nič drugega nočem, kot tebe in tvojo resnico.

Ali je to res tako težko?