ČEVLJI

by Vidimvas

Jap. This will be a post about shoes. And clothes, and possibly make-up. You are aware, that I am, in fact, a girl, right?

Zadnje čase si skupujem ful veliko čevljev. S tem hočem povedati, da sem si začetek septembra kupila dvoje škornje in sem res vzhičena nad njimi in nad dejstvom, da sem si kupila DVOJE čevljev. In potem se bila zadnjič v trgovini in bi si skoraj kupila še ene čevlje in to S PETO. Can you imagine that?

Mogoče ni javno poznano, but I don’t really do shoes … but, I guess, I also do do shoes. Če imaš platfus (strokovno plosko stopalo, ki je terjalo od mene, da sem od majhnega nosila ortopedske vložke v čevljih in copatih), ukrivljene piščali  (pač moje golenice ne gredo naravnost, ampak malo na ovinek … podobno kot profesionalne nogometaške noge, seveda brez blesteče bogato plačane nogometne kariere) in križ, ki je obremenjen z vseh možnih strani (boobs and uterus issues), potem si kupuješ čevlje, ki so predvsem udobni. To je do sedaj pomenilo po ene čevlje na sezono in jebeš vse ostalo. Potem pa sem začela odkrivati, da res dobro hodim v res visokih petah in jih tudi rada nosim, sam kaj, ko jih lahko vsega skupaj potrpim samo kak večer ali dva. Potem pa me vse tako boli, da bi najraje bosa hodila kar cel teden. In potem sem odkrila, da si mogoče človek lahko kupi čevlje, ki pašejo h točno določenim hlačam … or a purse even. In seveda je to vodilo do tega, da sem za svoje nove plave škornje sedaj kupila nove sive in modre stvari. In ko sem se zadnjič v trgovini afnala v enih črnih gležnarjih s peto in platformo, sem se zaljubila vanje in mi je sedaj žal, da jih nisem kupila. In seveda, ko bom ugotovila, da itak YOLO in šla nazaj v trgovino, da si jih kupim, jih ne bo več. Here, look at my two most beautiful pair of shoes, that I have:

red onesSAMSUNG

 

Lovely, isn’t it. That is the best description of me in two simple pictures.

Also clothes. Mislim, če bi imela limitless funds, bi itak kupila CELOTNO AllSaints in KatVonD linijo, but as I don’t, si kupujem skrajno navadno-nenavadne stvari v H&M. Mogoče že kar malo pretiravam, ker sem se zadjič zalotila, da sem bila oblečena POPOLNOMA IZKLJUČNO v H&M stvari. I mean everything: štumfe, čevlji, krilo, gate, modrc, spodnja majica, srajca in tunika in dve zapestnici. I should start shopping elsewhere … but I just can’t be bothered to go and try. Ampak, če majo pa tako fino izložbo in potem grem po službi malo naokoli and “oh, look, a really cute shirt, I need a really cute shirt, also pants and a jacket and a sweater” in ja … Did I mention that I’m a girl?

Also make-up. Na tem področju se pač ne bo nič spremenilo, ker nikoli ne bom razumela, kako se vam ljubi vstajati uro prej in se naličiti. In ne mi govorit o “just a quick 10 minuts morning routine“. Ne, that shit takes time in kot vsi vemo …

aint nobody got time for dat

In ja. That is my girly post.