BEL ĐINS

by Vidimvas

Spravila sem se nad svojo e-zbirko in pobrisala e-prah iz par datotek in ponovno odkrila en kup bendov, ki jih že lep čas nisem poslušala. And I fucking love all of them!

Tokrat vam predstavljam White Denim.

White-Denim

White Denim so iz Texasa in so z eno besedo enostavno weird. And true American rock blues. And weird. And rockenrol. And weird. Odkrila pa sem jih zahvaljujoč Dr. Houseu, ko so predvajali par sekund komada I start to run, ampak je bilo par sekund popolnoma dovolj, da sem vedela, da jih moram najti, ker so effin awesome.

See? Weird. But soooo good. Ko sem tako ponovno preposlušala vse štiri plošče (peta pride zdaj zdaj), sem enostavno ugotovila, da so briljantni in imajo najboljšo bas linijo ever. It is just a murder. Just really good musicians.

In seveda potem ugotovim, da odpirajo za Tame Impala, ki so bili avgusta v Sloveniji, ampak White Denim se NA ŽALOST res radi zadržujejo samo znotraj US fucking A. Mislim, I would pay Kino Šiška a lot of money to get them here and then also buy a ticket to see them play live. Predvsem zaradi sledečegih dveh live sessionov:

Have you ever heard such sweet sweet jams? Have you ever seen such energy? I think not. Nazadanje vas prepuščam še zadnji singelci, ki ima že lyrics-video tako weird, that I just cannot compute. But soooo good.