TRENUTNO SEM

by Vidimvas

Zanimivo pomirjena in zadovoljna. Res. Kar malo čudno, glede na zadnjih pol leta.

What has been going on? Not much really.

Bila sem del Mesta žensk, ko smo predstavljale manjkajočo polovico, torej žensko polovico, pomembnih žensk v Sloveniji/Ljubljani. Projekt, ki se imenuje Hodim za tabo in gledam te, ki se ga je lotilo kar pet umetnic. Zadeva je potekala v nedeljo, bile smo na Kongresnem trgu, vsaka s svojo lento, jaz sem bila Franja Tavčar in smo postavile križ na trgu. Malo je bilo govorov, dobile smo rožico. Foto proof here.

Then I had a really bizzare cup of tea … oz. več njih, ker sem dobila nove uvide.

Then I had a really nice dinner, where I played some games. Potem sem bila malo otožna on account of some more cups of coffee.

Then I got sick and recored a podcast. Ja, my dears, I will be on the air. O tem več naslednjič in še naslednjič.

In potem sem ugotovila, da je že precej časa vse res stabilno. Stabilnost, as you well know, is not really my state of matter. Nikoli nisem stabilna, sem vedno ali čisto na vrhu ali pa čisto na dnu. No, trenutno pa sem nekje vmes. And it is wonderfully relaxing.

zen