AFK

by Vidimvas

Približno tri tedne sem bila brez laptopa. Doma nimam ne televizije, ne računalnika. Za družbo sem torej imela svojega dragocenega iPoda in knjige … okej, tudi internet in mobitel, ki mi je seveda omogočil gledanje najbolj nujnih YT videov. And I totally survived.

Seveda, we don’t just die without our laptops. Je pa zanimiva izkušnja, še posebej, ko se zaveš, da je vse popolnoma isto in da nimaš odtegnitvenega sindroma. Prebrala sem skoraj vse knjige, ki so me čakale, vsak dan pisala in tudi celo meditirala. A si predstavljate, kaj vse bi naredili, če ne bi bili konstantno na FB, Twitterju, 9gagu, Redditu itn? Shit would get done!

In other news … there are no other news, enkrat za spremembo. Well, that is not quite true, ampak vas ne bom dolgočasila s podrobnostmi. Recimo samo, da smo danes 1. novembra in da sedim na balkonu v kratkih rokavih, čez 22 dni grem v London, baby, in v ponedeljek imam prvo predstavo letnošnjega abonmaja v Drami, podkast se miksa in bo na voljo at some point neext week, we hope.

Recimo, da smo danes 16. novembra in da grem čez 5 dni v London, baby, kjer me v petek najprej čaka koncert Queens of the stone age v Wembley Arena, nato naslednji dan na 50. obletnico prve epizode Dr.Who 3D projekcija slavnostne epizode v kinu and then I have another 4 days on the Island. Podkast je zmiksan, amapk še ne nared za javnost.

Recimo tudi, da imam nova očala, novo frizuro in nov laptop. Also, Dicksaft.

Also, I have noticed, that you didn’t really miss me, but have been reading me quite a lot. So … thank you.