KAJ PA BO LETOS?

by Vidimvas

In z letos mislim 2014.

Nekaj časa me ni bilo, in nekaj stvari sem vam še dolžna. Ampak tudi blogerji si radi vzamemo malo dopusta.

Kako ste? Vse OK?

Odkar furam blog vas redno obveščam o svojih načrtih za vsako novo leto. Če pomnite sem imela sedaj leto pisanja in leto branja. Kar mi je seveda popolnoma lepo uspelo, s tem, da seveda absolutno ne tako, kot sem si zastavila. Ker, kaj pa se konča tako, kot si zamislimo?

Letos, in z letos mislim 2014, sem si zadala cilj biti bolj jaz in biti bolj. Samo biti bolj. You know? Do the things, say the words and make the moves. Just be more.

In ker sem se tega spomnila že začetek decembra, sem nekako že začela bit bolj. Rekla sem hvala, kar je bilo težko. Ampak seveda res ne. And I plan to continue.

In dem Sinne…

I’m a hot knife, I’m a hot knife,
I’m a hot knife, he’s a pat of butter.
If I get a chance, I’m gonna show him that
He’s never gonna need another, never need another.