FILMFLOW

by Vidimvas

Yes, it is finally here!

A se spomnite, ko sem 100 let nazaj omenila, da snemamo podcast? No, zdaj smo ga posnele in ga tudi objavile. Tukaj direktno link do SoundClouda, kjer ga poslušate lahko:

In se zdajle nekaj zmenimo. You all go and listen to it and like it and share it and love it and tell all your friends about it … in jaz vam v zameno ne bom vsak dan težila s tem, ampak samo takrat, ko bo nova epizoda zunaj. Ja?

Super, me veseli, da lahko računam na vas. Velja omeniti tukaj, da imam ljubezen do vse sodelovalk v podcastu in imam hvaležnost, do vseh, ki ste nam pomagali pri rojstvu FilmFlowa.

In če vas slučajno zanima še kaj drugega, naj samo rečem, da je pretoplo, da pogrešam sneg, da gremo na Nočno 10ko, da sem sem imela najlepše silvestrovanje ever. 2014 se kaže, da bo res popolnoma v redu.

#filmflow