ORGAZMIČNO

by Vidimvas

Imam težave z izražanjem čustev. Pa sem mislila, da s tem nimam problemov.

Ampak, če vam ne znam niti približno opisati svoje ljubezni, navdušenosti in obsedenosti z res dobro rokenrol glasbo … kako potem lahko pričakujem od ljudi, da bodo razumeli, kako jih imam rada in kako jih ljubim? Recimo, da se danes potrudim.

It usually starts with a new band or a downward spiral of good old rock and roll. Najprej npr. Lynyrd Skynyrd, potem Deep Purple  in za konec Led Zeppelini ter stari južnjaški bluz. It fills me up.

As with all things that I love, I have a visceral reaction. *grem pogledat v slovar, kaj pomeni visceral* Najdem “drobovje” in opis “deep inward feelings“. Točno tako.

Nekje globoko znotraj se začne nabirati elektrika, pritisk narašča in srce mi začne hitrje biti. Pulz se še poviša in začnem se čisto malo tresti, ne morem biti pri miru. Ich habe Schmetterlinge im Bauch, kar pomeni, da me začne črvičiti v trebuhu in potem … potem čisto zakuham. Dobesedno mi rata vroče čisto povsod in začnem se gibati … ali pa kričati. Najraje oboje, dokler se energija popolnoma ne sprosti in … in … potem, če sem sama, kot zadnje čase sem, skačem po stanovaju gor in dol, kričim, plešem in se smejem. Dokler me to tako ne izčrpa, da padem dol in potem se lahko prične repeat high voltage.

*re-reads what she just wrote* Half of it sounds like having an orgasm. I guess it is… a musical one. Ampak že spet ni niti pikica tistega, kar se mi dejansko dogaja, ko slišim res dober rokenrol komad. The endless possibilities, the power, the love, the sex, the high, the attitude, the freedom, the life. All of that and at the same time.

Pa vi to komu razložite.