YOU CONFUSE ME

by Vidimvas

Really, guys.

Ne razumem, po kakšnem random ključu berete moj blog.

Se mi zdi, da bolj vas vabim, manj me berete. In manj vas vabim, več me berete.

Sooo … nič, v bistvu. You are fine.

In kaj se je dogajalo? Veliko betona, še več dela, malo želja, zelo sproščujoče savnanje, malo odličnih kosil in kavic in večerij, še več betona in več snemanj podcasta. In še malo dela. Veliko učenja, ki je fantastično. Malo zanimih sanj in freudovskih slipov, zanimivih e-mail korespondenc. In a nutshell, same old same old, samo več betona.

Za danes vam puščam tale video, ki je bil danes popularen na internetu. You go kiss each other, your SOs if you have them. If not, find a suitable person, a go for it. (Yea, like that ever happens.)

 

I wonder how my new first kiss will go?