OBLETNICA

by Vidimvas

Well … skoraj.

*nich ni boljšega od pisanja, ko si properly drunk by way of gin&tonic and some long island ice teas*

Itak je zdaj vse OK, I mean, I am drunk. In sama sem tako pijana, da je vedno vse kul in na dosegu roke. Samo pomisliti moram in se bo zgodilo. Seveda ni tako, in RL.

In RL je tako, da sem šla s prijatelji pogledat, kako zgleda singel secena v LJ…. ugotovitev? I can give more pleasure to myself anytime, then they can phantom in a lifetime.

Resno? To, kar sem videla na petek zvečer v LJ, naj bi bil moj lajf? No, hell, no.

Moj life je moj podcast, so moje prijateljice, je moj gin, so moje knjige, je moj flat, je moje potovanje v London, je moje pisanje, je moja služba, JE MOJA MUZIKA. Je vse prej, kot pa nočno življenje v LJ in bedno pehanje za tipi.

*par tednov kasneje*

Sober, se še vedno strinjam. Približuje se obletnica mojega samskega stanu. Preživela sem the worst pain one can imagine, ne-desetletnico in prvo samsko valentinovo po skoraj 14 letih. Still here.

Nimam nobenih pametnih in globokih misli, nobenih nasvetov, nobenih ugotovitev in nobenih sklepov za novo leto.

Ne, samo tukaj sem. In všeč mi je, kako sem tukaj.

I mean, I have this beautiful life, with the beautiful people and the always beautiful music by the always beautiful Jack. What more is there?