180.

by Vidimvas

Tole je stoosemdeseti zapis. In bo nekaj posebnega. Nabralo se je namreč nekaj zapisov čez leta, ki jih nisem objavila. Iz različnih razlogov … ker se mi niso zdeli dokončani, ker se mi niso zdeli pravi, ker nisem čutila, da so pripravljeni in tako naprej. In vam za stoosemdeseti zapis ponujam vse svoje drafte…  Rangirane po datumih zapisa. Enjoy.

2012

ROKE

Tale povst bo pa posvečen izključno le rokam. Roke so namreč tista stvar, ki mene najbolj fascinira pri ljudeh. Obraz ljudje lahko zamaskiramo in polepšamo, roke pa ne. Roke težko pomladimo in zdi se mi, da so roke tiste, ki kažejo našo starost in kažejo, kdo smo. Z rokami ljudje velikokrat povemo o sebi veliko več, kot pa mislimo. Zato jaz velikokrat gledam ljudi v roke, medtem ko govorijo. Gledam, kako jih premikajo, česa vse se dotikajo in kakšne so njihove roke. So majhne, grobe, žilave, mehke, z dolgi nohti, s kratkimi nohti, nalakiranimi nohti, imajo brazgotine, žulje, sovražnike. Neverjetno fascinantno je, kaj vse ljudje delajo z rokami, ko govorijo. Gestika, če se ne motim, je velikokrat mnogo bolj zanimiva, kot pa mimika.

In seveda, kot vedno, ne morem prav veliko povedati o rokah, cause the words elude me. Tako, da vam samo predstavljam nekaj slik mojih naljubših rok. To so vse roke od Kat von D in Nikki Sixxa. Njene roke so mi najbolj všeč, ker so potetovirane, ima majhne in kar precej debele prste in kadar se sama nalakira, zgleda tako kot pri nas – ne ravno natančno in včasih preko roba. Ko ni profesionalno spedenana, ima kratke nohte in velikokrat tako spraskan lak, kot jaz. Njene roke so mi všeč, ker so hkrati tako zelo drugačne od njene podobe ter tudi tako Kat-von-d-jevske, da bolj ne bi mogle biti. Njegove roke so zato kul, ker so iste, kot od Kat, samo, da so moške. Če bi lahko videla roke od Tilla, Eddija, Davea, Josha ali pa še koga, potem bi vam pokazala še te. Ampak jih na internetu ni noč najti.

Potem pa pridejo še moje, ki so mi najbolj všeč. Ker so moje in imajo tanke dolge prste, so ravno prav zgonjene in imajo žile.

2013

3.7.2013

I WILL WRITE…

… about that love, now that I can. But I cannot find the words. There are no words, there isn’t one single thing that we can to, to make it real. For to make it real, would destroy it. It would cease to exist and it would become somet

*na isti dan*

LJUBEZEN

I keep falling in and out of love. Just like in the stoopid Alicia Keys song. It at the same time very lovely and nice and annoying as fuck.

I can’t even write about it now, as I am not in love right now. Might as well do it in Slovene. Nope, zdajle nisem zaljubljena.

Zdajle se zelo akutno zavedam, da nisem zaljubljena in da nikogar ne ljubim. In to je čisto v redu. Je res, da trenutno jadram na mentalnem kompotu, če lahko citiram Lindemanna, nedavnega Queens of the Stone Age koncerta, ki je bil .. well, it was sexy and sweaty and loud and rocky. In Joshua&gang so fucking briljanten rock band. Danes nisem zaljubljena, včeraj pa sem bila … dejansko sem bila tudi danes veliko večino dneva zaljubljena, trenutno sem pa samo malo utrujena in premišljujem, da bi si naredila en Earl Grey. Včeraj sem bila zaljubljena, pa nihčne sploh ni vedel za to. Bila sem in če se ne spravim ravno v tistem trenutku pisati o tem, kako se počutim, nima smisla pisati o tem. Danes lahko pišem o tem, kako je, če nisi zaljubljen. In je v redu, nič presenetljivega.

Ampak, kako se ti lahko to zgodi, da si kar zaljubljena in potem že spet ne? Za vas ne vem, meni pa se dozdeva, da gre to zelo v skladu z mojo siceršnjo odfukano mentalno stanje. Nihanja pa to.

16.9.2013

FAZE

Ker mineva pol leta, da prav danes, je čas, da se malo ozrem na preteklih šest mesecev svojega življenja in malo premeljem, kam vse skupaj pelje. In sem si sposodila t.i. Kübler-Ross lestvico faz žalovanja, seveda je v angleščini, ker se mi niti približno ne sanja, kako funkcionira slovenščina. Pa dajmo…

1. Denial – Recimo zanikanje.  Bolj bi rekla, da sem bila v fazi šoka, ker se mi je zdelo, da človek pač ne more preživeti s samo pol metra črevi. But, hey … I could.

2. Anger – Recimo razpizdenost, kakšna jeza. Moj bog, kako sem jaz rada razpizdena. Takrat mi nabije pulz na 200, začnem se dreti in polna ratam energije. Mečem in razbijam, pošiljam vse in še koga v pisane marjetice. Temu se reče ventiliranje in veš, da moraš zaključiti s to fazo, ko se ponoči dereš na človeka, za katerega si prepričana, da te bo v konči fazi potegnil ven iz tega in za katerega nisi točno prepričana, da želiš, da vse to ve.

3. Bargaining – Pogajanje. Mislim, da je bila to najkrajša faza, ker se je končala takoj, ko se je začela. Ne, there is no maybe and inbetween. Ne, konec je konec.

4. Depression – Depresija me stisne, ja. Ampak zdaj jo prepoznam in vem zakaj nastane in vem, kako bo minila in kaj narediti, da bo minila. Neverjetno, ampak resnično, pri depresiji te vrste pomagajo res dobre prijateljice in res dobra glasba.

5. Acceptance – Sprejemam, da sva šla narazen. Ali sem pripravljena iti kam drugam? Jain, pravijo Nemci. Ja in ne. Itak seveda bi šla, ker vsi želimo imeti nekoga. Ampak … h komu? Kdo me bo razumel, kot želim bit razumljena? Kdo me bo ljubil, kot želim biti ljubljena? Kdo bo sprejel, tisto, kar lahko dam? Kdo me poznal? Kdo me bo vedel?

6.10.2013

ŽENSKI ŠOVINIZEM

In kaj si mislimo o njem?

2.1.2014

JAZ

*samo naslov, brez zapisa*

2.3.2014

ČISTO NOVA SITUACIJA

Znašla sem se v čisto novi situaciji.

Počasi se približujem svoji enoletni obletnici samskega stanu. Nič posebnega, si mislite, in imate prav. Ampak mogoče velja omeniti, da nisem bila samska že … well, 14 let? Ja, there abouts.

In sem ugotovila, da sem popolni noob kar se tega tiče. What does a single person do? How does she behave? Mislim, itak je na vsako tako vprašanje odgovor “nič posebnega, normalno, popolnoma normalno”. Ampak včasih, ko imamo v prejšnjem povstu omenjene slabe dneve, malo premišljujem o vsem tem in se sprašujem.

7.3.2014

OTAKU … SORT OF

*samo naslov, brez zapisa*