SUCH COFFEE. VERY TALK. WOW.

by Vidimvas

Itak vedno znova pridem do istih zaključkov.

I think, I have taken a break. A break from dealing with things. A break from working on me. I mean, everybody deserves a break, right? Right. And so I have, and I have let things just stand for a while. Just let them be and sort themselves out. Of course that does not work that way. Things only work out if you work on them. And what haven’t I been working on for the past couple of months? On me.

I am very lucky, to have some of the most amazing people in my life. And I am even more lucky, that that number is growing. And one of you fine people have asked me a question, that propelled me back on track of working on me.

Saj opažate, da že spet pišem v angleščini? Če pa je težko pisati o emocionalnih stvareh v materinščini, ko pa lahko zapakiraš to v jezik sanj. Karkorkoli, I will make an effort to write the point of today in Slovene … da bo za vse.

*premišljuje že pol ure, kako ubesediti svoja občutja v slovenščini, ne da bi bila pri tem preveč osebna, premalo natančna in patetična*

Zadnje čase priljubljen rek mojega življenja je “sem kot patetični Mulder, verjamem v ljubezen“. In to je res, verjamem v ljubezen. Verjamem, ker sem jo izkusila in vem, da obstaja in vem, da jo bom našla, točno tako, kot jo želim. Kar pa sem si prepovedovala, je pa hrepenjenje po njej. Ker me žalosti, ker je nimam. Še vedno sem prepuščala moč nad svojim življenjem nekomu, ki te moči nima več. In tega je dovolj. Ja, hrepenim po tistem pravem in to boli. In s tem ni nič narobe.

Yes, I am quite happy with what I have written. I have now again started to think about what happened and what that made me into.

Da pa ne bomo zaključili čisto patetično, še ena grafična misel o kavi.

KOFI

Also, much gin, very gin, such night. Wow.