KAKO GRE ŽE TOLE?

by Vidimvas

Jaz nekaj napišem, vi pa me ignorirate? Ja, približno tako.

Ummm, I know, I know. Že kar nekaj časa me ni bilo. Sorry, but not sorry. Saj sem vam že enkrat povedala, da ko človek dobi lajf nazaj, čuti manj potrebe, da bi ga razlagal na spletu … čeprav sem prepričana, da vas na vsak način izredno zanima, kako sem in kaj dogaja.

Fino sem. Vse je super. Dejansko je vse tako super, da so moje edine misli, ki jih imam zadnji mesec in pol, “I am so dead. I am so, just gonna die.” Seveda samo v prenesenem pomenu besede. Kar pomeni, da ne bom dejansko umrla, samo včasih malo … simbolično oz. navidezno.

Ko se vam včasih zazdi, da je vse zanič, da ni nikogar, ki bi vas razumel, da nikoli ne bo nič drugače in da je vse popolnoma zavoženo, se prosim spomnite, da to ni res. Da ni vse zanič, obstaja nekdo, ki vas bo razumel, da bo postalo vse drugače in da je vse popolnoma v redu. Moje življenje lani takle čas, se niti približno ne more primerjati z mojim življenjem sedaj. Sem popolnoma druga oseba. In to mnogo boljša.

Sooo … just hang in there. Have lots of cups of coffee, have lots of talks with your people and just hang in there. Tudi z veliko manj črevi se da življenje uživati, kot še nikoli do sedaj.