PEOPLE DO THEIR BEST …

by Vidimvas

… to not let passion begin.

Je del besedila komada, ki ga zadnje čase poslušam non stop. Seveda je na delu briljantni Jack White. He does something that nobody else can do, he sings the truth.

Vzela sem si malo zasluženega dopusta in pustila, da se je začela strast. I needed it, I needed it to remind me of who I am and what I am about. Zato me najbrž zadnje čase vleče od serij in jutjuba nazaj h knjigam. Saj sem vedno brala, ampak zdaj me pa prav fizično vleče, čutim, kako me knjiga kliče. It pulls on my guts and tears on my skin. I am bored of series and videos. I want to read. I want to be alone and read. It has always been my passion in bolj nisem bila jaz, bolj sem se oddaljevala od tega.

People do their best to not let passion begin, ker se najbrž bojijo prepustiti. Ker se bojijo samih sebe, ker se bojijo lastnega. Ker ne želijo videti sebe, kaj šele da bi videli druge in da bi pustili, da drugi vidijo njih.

 

Would-You-Fight-For-My-Love_scout

People do their best to not let passion begin
It’s dead before it has a chance to start
And so then there I am, the caretaker of sin
To your abandoned and malignant heart

Would-You-Fight-For-My-Love_jack

It’s such a pleasure, to sing with you together
Making love when there is nobody home
But I can’t kiss you ’til you lift up your chin
You have to want to stop being alone