MUSKA … IN N’TOKO.

by Vidimvas

Ja, okej. Sorry.Long time no write. But not really.

Okej. Zdaje poslušam The Baddest od N’Toka. Sem mislila sicer izkoristiti te dve uri, ki ju imam po naključju zdaj frej za gledanje serij ali pa branje … vendar zdaj že 45 minut na loop posluašm ta komad. In še naslednjo uro to kanim početi. I love muska.

Muska je lajf. “Fuck your blog and your fashion and your upper lip, sharks in the ocean, suck my dick” se mi zdi je del besdil. Saj bi šla pogledat, ker mam v zavihku zraven odprto, pa se mi ne da … Mogoče bo pa tole postal fanpost o N’Tokotu, ker zdajle premišljujem tudi o njegovih kolumnah. Ker piše za Mladino in to tako, kot jaz mislim. Oz. kot bi si jaz želela misliti. Ker subverzivno preklinja, ker je direkten, ker argumentirano napizdeva. Tudi jaz bi si želala argumentirano napizdevati. I mean, saj moji napizdi kao to so, čeprav ne res. Rep ni glih moja zvrst, I am rokenrol chick. Ampak N’Toko in for whatever reason Eminem, to se pa da preživeti.

Saj ne, da bi trenutno imela kaj za argumentirano za pizdit … no, let me take that back. Ful bi imela argumentirano za pizdit, nad politiko, nad janševiki, nad srajcamim nad gamergate, nad mediji, nad šolstvom, nad ekonomijo, nad tem, da v Podljubelju še ni 4G. Pa itak ne bom nič dosegla, razen tega, da se bodo vedno znova eni in isti oglasili z enimi in istimi replikami. Ker tiste, na katere bi rada vplivala, se ne bodo spremenili, vsi ostali se pa veselo strinjajo in trepljajo po rami, kako se strinjajo.

Ne vem, kaj mi dela tale komad, samo vem, da mi nekaj dela.

effyea